lunes, 9 de julio de 2007

Transformers


"Gracias a Jose y a mi padre, sin ellos no hubiera sido posible que yo hubiera llegado hasta el cine para ver una pel·lícula de robots gigantes basada en dibujos y cómics"
Xei, ara en serio, vaig ixir del cine i em vaig dirigir a buscar alguna tenda on poguerem vendre'm un Bumblebee (que la xavo el cotxet que porta incorporat) o un Optimus Prime, que robots més ben fets i damunt amb sentiments!!!
La veritat és que la pel·lícula em va encantar, a part dels tocs d'humor que té, també cal destacar interpretacions com la de John Turturro, que fa un gran paper.
A més, encara que la peli dura 2 hores i mitja, en cap moment es fa pesada, ni cansina.
Si haguera de destacar dues coses serien el moment en que Bumblebee és fa un cotxe esportiu (amb la música de Kill Bill que li ve que ni pintat) i amb eixa veu de Constantino Romero per a Optimus, que et deixa bocabadat (encara que estás esperant que diga: Bumblebee, yo soy tu padre).
En resum: ha sigut una pel·lícula que ja té un espai a la meva estanteria per col·locar-la quan ixca en DVD.
P.D: Vaig a comprar-me un transformer de joguet!!!!

4 comentarios:

Osukaru dijo...

Vols dir que els xiquillos de la peli de 28 semanas sobreviuen?. Estàs segura?. Vas vore la peli fins el final?.

Victor dijo...

Dons si que em vaig quedar fins al final, molt al meu pesar, i vaig vore que el brot s'estén fins París, però en cap moment veus com moren els críos (molt al meu pesar també. A lo que veo me remito.
Au
Sóc Sílvia, per cert.

kornikabrosalvaje dijo...

la peli de transformers mola, jejejeje, buscaré de nuevo mis transformers antiguos ,jejejejee

Osukaru dijo...

Como dijo el sabio: ME ABURROOOOOOOOOOOOO, ME ABURROOOOOOO!.