lunes, 27 de agosto de 2007

El ultimatum de la legión i la última de Bourne

Tornem de les vacances i tornem a passar-nos hores al cine, on s'està la mar de bé (igual, igual que al Pol Nord, xe). Aquesta vegada, i després de la bara que ens pega mon pare, decidim anar a vore "El ultimatum de Bourne" i " La última legión".
La primera pel·lícula m'agrada, no és d'allò pitjor que he vist, i a més la bona companyia anima molt una peli fluixa. Com no la peli té un heroi, un nen amb trauma infantil que s'ha de venjar, un dolent molt dolent amb cicatrius a totes parts, un iaio entranyable i una tia bona (que sols gasta l'armadura quan no lluita, si lluita es posa escote, que és més segur ..... o no?). He de dir que el més destacable de la peli ha sigut l'interpretació del gran Ben Kingsley (també conegut com Ghandi), gran, gran actor.
Llevant que és una peli prou tòpica m'ha fet gràcia com ha relacionat el final de l'imperi romá amb el naixement del rei Arthur. Qualificació: pse, tirant a bé.






La segona pel·lícula: "El ultimatum". La primera de la trilogia no la vaig vore, o al menys no la recorde, la segona la vaig veure i no em vaig enterar massa i, així i tot, vaig a veure la tercera (per crítiques bones). Com era d'esperar ens trobem davant d'una peli d'acció amb alguna nota d'humor i una trama interessant (el gran poder de la CIA, que no la TIA). Poder que mai ningú pot saber fins on arriba. Qui ens diu que no ens están veient ara mateix????......... ;)
Un programa doble que ha resultat ser millor del que m'esperava....

3 comentarios:

Osukaru dijo...

"(...)ens trobem davant d'una peli d'acció amb tocs d'humor(...)"

Estàs segura de que te "tocs d'humor"?. Dona, només per la brometa que li fa per telefon el Matt Damon al malosete, no se jo si es podría dir que es d'humor... A vore si la gent es pensa que es la nova de "Hora Punta".

La de "La última legión" ja vorem, ja vorem...

Silvia dijo...

A vore Oscar, anem per parts a vore si et perds. He dit TOCS d'humor referint-me a alguna escena, en cap moment he dit que siga una peli de Martes i Trece.
(Toc: se refiere a poco, breve)

Victor dijo...

Hola, wapísima... sols dir-te que pese a que "La Última Legión" no em va agradar pel tema històric em va semblar una gran pel·lícula i, a més, encara millor gràcies a la companyia de luxe que vaig tindre. En quant a Bourne, em sembla que li han donat un final que està prop de la perfecció, molt gran aquesta pel·lícula que finalitza una gran trilogía del cine d'acció "New Age"*.

* (cine d'acció New Age és un terme que utilitze per a pel·lícules d'acció a l'estil de Bourne o de la primera Mission Impossible, per exemple)

Besets.